måndag 27 september 2010

{Scraplagrets Septemberutmaning - Tiden}

Jag var sugen på en utmaning, och Scraplagret har en utmaning i septemper som går ut på att skapa ett alster med temat Tiden. Man var tvungen att ha minst fyra foton på LO:n. När jag läste temat kom jag direkt att tänka på min yngsta dotter som redan är 5 år gammal! Tiden har gått så fort, så jag ville illustrera detta genom att visa några bilder på henne när hon bara var några månader gammal, och jämföra med en bild från i somras.


För att förstärka tidstemat, använde jag härliga papper från Crate - Restoration. Blommorna är från Prima, och jag har dekorerat med brads från Crate och lite halvpärlor. Pinsen kommer från Maya Road.

4 kommentarer:

  1. Nu har jag hittat hit också. Hur fin layout som helst. Underbara och glada färger ihop med det lite ruffiga bakgrundspappret, gillar, gillar.
    Tror nog jag ska försöka mig på att lifta din layout någon dag.
    Du gör så mycket fint så hit återkommer jag.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails