onsdag 1 september 2010

Träningen fortsätter!

Jag tränar min färgläggningsteknik alltså, vad trodde ni? Som vanligt är det distresser jag målar med. Vill gärna testa att måla med Copics också, men de är ju så himla dyra! Har några stycken, men långt ifrån så många som jag vill ha för att få till en snygg färgläggning. Promarkers har jag också några, men de kommer jag inte överens med... Nej, jag får fortsätta med mina distresser ett tag till.

 
Insidan på kortet

Recept
~~~
Färgläggning: Distress Inks - Hud: Vintage Photo, Tattered Rose Hår: Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain Kläder: Shabby Shutters, Victorian Velvet Blommor: Victorian Velvet, Scattered Straw, Shabby Shutters Sand: Tea Dye
Papper: Sassafras Lass - Indie Girl, Bazzill cardstock, akvarellpapper
Stämplar: Magnolia - Indian Tilda Bon Voyage Collection 2010, Making Memories - Rummage alfabetsstämplar
Övrigt: Metallfjäril, Halvpärlor från Kort og Godt, Pins från Maya Road, Löven utstansade med en die från QuicKutz, Blommor från BoBunny, satinband från sybehörsaffären, Stickles - Lime Green, Liquid Pearls - White Opal, allt är sprayat med Glimmer Mist - Pearl

5 kommentarer:

  1. Sååå fin, vad du är duktig... Jag har satt upp dig på min följarlista.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga kort! Det här kommer bli en favoritsida... Välkommen till Svensk Scrapbooking forumet oxå!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Du gör ett fantastisk jobb med dina distresser, själv fick jag inte till färgläggning med distresser.

    SvaraRadera
  4. Wow vilken superfin blogg du har fått till och vilka underbara kort du gör. Gillar din färgläggning skarpt m åste jag säga! Ha det så gott! ♥ Emmeli

    SvaraRadera
  5. Superfint! Är impad av rosetten, hur får du till den så snyggt?
    Kul med en ny spännande blogg att titta i! :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails