söndag 10 oktober 2010

{Välkommen till världen!}

En arbetskamrat och vän har fått en son! Till henne (och bebisen) gjorde jag detta kortet. Det skulle bli ett ganska enkelt och snabbt kort eftersom jag hade tidspress, men som vanligt pillar jag med detaljer, så det tog sin lilla tid ändå. :o) Men jag är nöjd med slutresultatet. Jag är extra nöjd med att det inte bara blev ett bebisgulligt kort, utan lite starkare färger och "tuffare" stil.



Textstämpeln kommer från Inkido och kronan är en del av ett stämpelset från My Mind's Eye - Lost & Found. Älskar de stämplarna. Måste försöka använda de mer! Pappren är från Pink Paislee, en av mina favorittillverkare. De gör alltid så härliga papper. De här kommer från Vintage Moon-kollektionen. Blommorna är från Prima.

Lite fler bilder...

6 kommentarer:

  1. Vilka fina alster det var här!! Otroligt duktig är du!
    Tack för kommentaren i min blogg!
    /Miaa

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Gillade åxå att det är lite tuffare å inte så "bebis-gulligt" liksom...

    SvaraRadera
  3. Så tjusigt kort! Kommer nog att uppskattas.

    SvaraRadera
  4. Ahhh så mycket läckert du skapat:)
    Tack för dina ord, värmer mycket!
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  5. Men gosh vad vackert:)
    Gillar stärkt:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails