onsdag 17 november 2010

{Kors i taket!}

Ett nytt inlägg! Det var inte igår! Har i princip haft noll möjlighet att sitta i lugn och ro och pyssla den senaste tiden, så det dammar lite i bloggen. Men snart kommer ett julkort i en blogg nära dig, och under tiden tänkte jag bjuda på lite pausmusik. Det är en layout jag gjorde för ett tag sen, från när jag och min man var i Stockholm och tittade på Celine Dion när hon uppträdde i Globen. (Vilken konsert! Och Stockholm visade sig på sin allra bästa och soligaste sida!)


Pappren kommer från Jenni Bowlin, filtblomman kommer från Maya Road, jag tror de svarta bokstäverna i Stockholm kommer från Lush, de svarta "skugg"-bokstäverna kommer från Maya Road och jag tror de röda kommer från American Crafts, chipboardhjärtan från Scenic Route. Kalenderkortet kommer också från Jenni Bowlin. Sen har jag dekorerat med spets från sybutiken, blingswirl från Prima, en utstansad gren med en die från QuicKutz och lite blandade blommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails